AVASTA MAAILMA
vívofit jr. 3 pole kõigest lastele mõeldud aktiivsusmonitor. See on interaktiivne kogemus, kus lapse tegevused avavad Marveli tasujate põnevaid seikluseid1.
Selle vastupidava ja veekindla aktiivsusmonitoriga saavad sinu lapsed minna kõikjale, isegi kvantmaailma. | Kangelased ei vaja laadijat. Selle hõlpsalt vahetatava patarei tööiga on kuni üks aasta. | Sinu laps on värviekraani ja eri sihverplaatide valikuga valmis igaks S.H.I.E.L.D. missiooniks. | Vanemad saavad rakenduse1 kaudu ülesandeid hallata ja oma väikesele superkangelasele autasusid anda. | Lase oma lapsel Igavikusaaga uuesti läbi elada. Mängaeg avab Marveli tasujate seikluseid, mänge ja ikoone. | Jälgi samme, uneaega ja päevast aktiivsust2 – igavikukive ei olegi vaja. |
Osale kangelaste universumis.
TEGEVUS AVAB SEIKLUSESina oled lapsele abiks, kui ta uusi seiklusi avastab ning Igavikusaaga ja Marveli tasujate lemmiktegelastega kõige põnevamaid hetki uuesti kogeb. |
TOKSAMISVÄLJAKUTSE MÄNG60 minutit igapäevaseid tegevusi seikluste vabastamiseks – mida rohkem tegevusminuteid laps logib, seda rohkem võimalusi saab ta põnevas toksamisväljakutses osaleda. |
KOGUTAVAD IGAVIKUKIVIDE PUNKTIDIgapäevaste eesmärkide täitmine annab lapsele tasuks Igavikukivide punkte. Neid saab kasutada eepiliste uute Tasujate kujutiste avamiseks. |
FITNESSIKAARDIDVõta vastu Kapten Ameerika spordiväljakutse. Sinu laps õpib fitnessikaartide kaudu tavalisi harjutusi, sh käärhüppeid, ringutamist, mägironimist ja paljut muud. |
Võimalda lapsel randmelt rohkem ette võtta.
AJASTATUD TEGEVUSEDUued ajastatud tegevused võimaldavad lastel jälgida tehtud samme ja pargis mängimise, jalgapallimängu ja palju muu ajal läbitud hinnangulist vahemaad. Salvestatud tegevusi saad hiljem vaadata rakenduses 1. |
VÄRVIEKRAANLaps näeb oma värviekraanilt kõike ka kirkal ja päikesepaistelisel päeval. Sina saad aidata tal sihverplaatidega, sh Kapten Ameerika, Ämblikmehe ja muude lemmiktasujate abil seadet isikupärastada. |
ICE (HÄDAOLUKORRA) VIDINValmis tasub olla kõigeks. Sisesta lapse hädaolukorra kontakti andmed ICE vidinasse, et sellele saaks vajadusel kiiresti ligi. |
Abikäsi vanematele.
TEGEVUSE JÄLGIMINERakendusega Garmin Jr. saavad vanemad vaadata lapse tegevusi, kohustusi, uneaega ja ülesannete andmeid, kui on selle sünkrooninud oma ühilduva seadmega. |
ÜLESANDED JA TASUDMäära rakenduses ülesandeid ja tasusid1 ning anna auhinnaks virtuaalraha. Rakendusesisest raha saab laps kasutada auhindade lunastamiseks. |
SÕBRALIKUD MEELDETULETUSEDKui määrad ülesanded ja ajastatud hoiatused, annab sinu lapse aktiivsusmonitor talle tehtavast ikooniga teada. Saad määrata iganädalased või isegi igapäevased tööd.
|
SAMMU VÄLJAKUTSEDSammuväljakutsega Toe-to-Toe™ saavad lapsed sõpradega sünkroonida ja võistelda ajastatud sammuvõistluses. Rakendusega Toe-to-Toe ja ühilduva kantava Garmini seadmega saavad lustimisest ka vanemad osa võtta |
OLGE KOOS AKTIIVSEDLingi rakenduses Garmin Connect™ oma lapse sõbrad ja loo rakenduses Garmin Jr.1 ühendus teiste perekondadega. Suhtle nendega ja võta osa iganädalastest perekondlikest sammude väljakutsest. |
LAPSEREŽIIMAktiveeri rakenduses Garmin Jr.1 lapserežiim ja anna oma lapsele piiratud ligipääs oma ülesannete jälgimiseks ja kontrollimiseks ning seikluse uusima missiooni vaatamiseks. |