Spordikell Garmin Instinct 2S, 40 mm, orhidee

Tasu kolme võrdse maksena 3 x 101.71

338.40

Laos saadaval : 3 Täna ostetud : 0

3 laos (saab järeltellida)

Eeldatav kättetoimetamise aeg: 28.06.2022 Tootekood: 010-02563-04 Kategooriad: , , ,

JÄLGI IGA SEIKLUST 

MULTI-GNSS-I TUGI
Olenemata sellest, kas matkad, sõidad mägirattaga, jooksed või suusatad, on sul juurdepääs mitmele globaalsele navigatsioonisatelliitsüsteemile (GPS, GLONASS ja Galileo), et jälgida neid keerukamates keskkondades kui ainult GPS võimaldab.

ABC-ANDURID
Navigeeri oma järgmisel rajal ABC-anduritega, mille hulgas on altimeeter kõrguse mõõtmiseks, baromeeter ilma jälgimiseks ja kolmeteljeline elektrooniline kompass.

TRACBACK® MARSRUUTIMINE
Tagasiteel ei pea sa enam äraarvamisega tegelema, sest see funktsioon aitab navigeerida sama marsruudi tagasi alguspunkti.

PÜSI ÜHENDUSES.

NUTITEAVITUSED
Seo kell ühilduva nutitelefoniga ja võta vastu kellaga e-kirju, tekstisõnumeid ja märguandeid.

CONNECT IQ™ POOD
Laadi oma ühilduva nutitelefoniga Connect IQ poe rakenduses alla eri sihverplaate, lisa andmeväljasid ja hangi rakendusi ja vidinaid.

OHUTUS- JA JÄLGIMISFUNKTSIOONID
Kui sinu käekell ja telefon on omavahel seotud, saad oma reaalajas asukohta kontaktidele käsitsi või – mõningate valitud välitegevuste puhul – ka automaatselt sisseehitatud Juhtumituvastus.

TEE TRENNI NII NAGU SOOVID.

SISSEEHITATUD SPORDIRAKENDUSED
Tee kõike, mida armastad, kasutades eelsalvestatud tegevusprofiile jooksmiseks, rattasõiduks, ujumiseks, jõutreeninguteks, siseruumides ronimiseks, virtuaalseks jooksmiseks, golfi, jooga, pilatese ja muu jaoks.

HIIT-TREENINGUD
See tegevusprofiil jälgib sinu HIIT trenne, sealhulgas AMRAP, EMOM, Tabata ja kohaldatud trenne. Määra ringide arv, trenni-/puhkeintervallid ja veel muudki.

VO2 MAX
Treeni nutikalt tänu VO2 MAX annab teada, millises vormis oled. Võttes arvesse isegi kuumusest või kõrgusest tulenevaid sooritusvõime muudatusi.

IGAPÄEVASED TREENINGSOOVITUSED
Vaata igapäevaseid treeningsoovitusi, mis põhinevad sinu treeningkoormusel ja treenitustasemel, ning treeni oma füüsilisest vormist lähtuvalt.

TAASTUMISAEG
Pärast iga treeningut kuvatav taastumisaeg näitab, millal oled uue pingelise treeningu jaoks valmis. See näitaja võtab arvesse ka treeningu intensiivsust ja selliseid tegureid nagu stress, päevane aktiivsus ja uni.

MTB DÜNAAMIKA
Jälgi iga mägijalgrattasõidu alaseid üksikasju. Seade salvestab detailset mägijalgratta meetrikat, mis hindab sõiduraja raskusastet ning laskumise sujumist, tagades sulle andmed, mida järgmise soorituse ajal ületada.

TUNNE OMA KEHA.

RANDMELT PULSS
Vaata hinnangulise südame löögisageduse andmeid koos hoiatustega, kui sinu pulss jääb puhkeolekus liiga kõrgeks või liiga madalaks Mõõda oma südametööd tegevuste ajal.

STRESSITASEME JÄLGIMINE
Südamelöökide vaheldumist kasutatakse stressitaseme välja arvutamiseks – see annab teada, kas tegemist on rahuliku, tasakaalustatud või stressirohke päevaga.

UNEAJA SKOOR JA PÕHJALIK UNEJÄLGIMINE
Saad täieliku ülevaate enda kerge, sügava ja REM-une faasidest. Jälgi kõiki näitajaid spetsiaalse vidina abil, mis hõlmab uneandmeid ja ülevaateid.

BODY BATTERY™ ENERGIAMONITOR
Jälgi oma keha energiataset, kasutades selleks pulsisageduse vaheldumise näitajaid, stressi-, une- ja muid andmeid ning saad teada, millal olla aktiivne ning millal peaksid puhkama.

PULSSOKSÜMEETRIA
Kõrgusega kohanemiseks või une jälgimiseks kasutab andur Pulse Ox sinu randmel valguskiiri, et hinnata, kui hästi su keha hapnikku omandab.

VORMISOLEKU VANUS.
See funktsioon kasutab kronoloogilist vanust, aktiivseid nädalatreeninguid, puhkeoleku pulsisagedust ja kehamassi indeksit, et hinnata, kas su keha on sinu tegelikust vanusest noorem või vanem. Vaata näpunäiteid oma vormisoleku vanuse vähendamiseks.

INTENSIIVSUSMINUTID
Jälgi, mitu minutit jõulist tegevust teed ning millal ja millise tegevuse ajal need teenid. Intensiivsusminutid kuvatakse ajastatud tegevuste käigus ka andmeväljana.

MENSTRUAALTSÜKLI JÄLGIMINE
Jälgi oma menstruaaltsüklit või rasedust rakendusega Garmin Connect. Logi sümptomeid, vaata treeningu- ja toitumisteavet ning muudki.

Esita küsimus

preloader